Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Indien u een vraag heeft die niet in deze lijst staat, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
BEDRIJVEN
Ik wil mijn bedrijfsgegevens laten verwijderen, is dat mogelijk?
Zelf uw bedrijf verwijderen lukt niet, u kunt wel contact op nemen met onze redactie via het contactformulier met het verzoek uw bedrijf te verwijderen, met hierbij de reden voor de verwijdering en natuurlijk uw contactgegevens.
Mijn bedrijf staat in de bedrijvengids en ik wil mijn bedrijfsgegevens aanpassen, hoe kan ik dat doen?
U kunt u bedrijfsgegevens aanpassen door op Aanmelden te klikken en uw bedrijfsgegevens in te voeren. De basisvermelding die reeds in de bedrijvengids stond, wordt dan door onze redactie verwijderd.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, weten jullie mijn gebruikersnaam?
Uw gebruikersnaam is het door u opgegeven emailadres.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, weten jullie mijn wachtwoord?
U kunt uw vergeten Wachtwoord hier opvragen; http://bouwmetervaring.nl/inloggen?login_recovery= op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, u ontvangt binnen enkele minuten automatisch een e-mail om uw Wachtwoord opnieuw in te stellen. Volg de instructies uit deze e-mail op. Let op: vul het e-mail adres in waarmee de aanmelding is gedaan
Mijn bedrijf staat nog niet in de bedrijvengids. Ik wil ook mijn bedrijfsgegevens plaatsen, hoe werkt dat?
Het plaatsen van uw bedrijfsgegevens bestaat uit 3 stappen en is gratis. Eerst moet u zich aanmelden. Op deze pagina vult u uw bedrijfsnaam, vestigingsplaats, kvk-nummer, emailadres en naam contactpersoon in.
Nadat u zich heeft aangemeld dient u uw Profiel aan te vullen. Hier dient u een korte beschrijving van uw bedrijf te geven en uw adresgegevens in te vullen. (Dit zijn verplichte velden overige velden zijn niet verplicht om in te vullen.)Indien u dit heeft ingevuld drukt u op voltooien.
Nadat u deze gegevens heeft ingevuld, dient u uw Profiel instellingen aan te passen.
Op deze pagina selecteert u de hoofdcategorie, waarbinnen uw bedrijf past.
Aannemers, Architecten, Installatiebedrijven, Onderaannemers of Specialisten.
Nadat u keuze heeft gemaakt, kunt u een keuze maken uit 3 Subcategorieën.
Nadat u deze keuze heeft gemaakt, kunt u een keuze maken uit 3 specialiteiten.
Indien u meer categorieën of specialiteiten wenst toe te voegen aan uw profiel, dient u uw abonnementsvorm te wijzigen.
Welke hoofdcategorieën zijn er?
Aannemers, architecten, installatiebedrijven, onderaannemers of specialisten.
Welke bedrijven vallen onder de categorie onderaannemers?
Afrasteringbedrijf, asbestverwijderaars, bestraters, dakdekkers, grondverzetters, hoveniers, kelderbouwers, klusbedrijven, kozijnbedrijven, loonbedrijven, metselbedrijven, schilders, serrebouwers, sloopbedrijven, stucadoors, tegelzetters, timmerbedrijven, trappenbedrijven, vloerenbedrijven, voegbedrijven.
Welke bedrijven vallen onder de categorie specialisten?
Bent u gespecialiseerd in één van de volgende categorieën (en heeft u bijvoorbeeld een showroom): Badkamers, haarden & kachels, keukens, paardenbenodigheden, zonwering en zwembaden. Dan valt u onder de specialisten.
Ik heb problemen met het aanmelden, wat doe ik fout?
Uw browser dient 'cookies' te accepteren om de aanmeld procedure te kunnen doorlopen. Controleer de instellingen van uw browser en accepteer (tijdelijk) cookies om de aanmeld procedure te kunnen doorlopen.
Ik heb mijn bedrijf geplaatst, maar deze is niet zichtbaar.
Uw inschrijving wordt beoordeeld door onze redactie. Indien uw vermelding wordt goedgekeurd door de redactie, ontvangt u hiervan van ons een bevestiging en wordt uw bedrijf zichtbaar in de bedrijvengids. Indien uw bedrijf, nadat u van onze redactie een email heeft ontvangen dat de vermelding is goedgekeurd, nog steeds niet zichtbaar is dan laat uw browser waarschijnlijk een oude kopie van de pagina zien. U kunt er voor zorgen dat uw browser de pagina ververst door gelijktijdig de SHIFT knop ingedrukt te houden en een RELOAD (het knopje pagina vernieuwen in uw browser) te doen of de Ctrl knop ingedrukt houden en op F5 te drukken.
Ik heb mijn profiel aangevuld. Logo en bedrijfsfoto geplaatst. Waarom wordt het logo wel getoond maar de bedrijfsfoto niet?
Bij een gratis vermelding wordt uw logo wel getoond. Een bedrijfsfoto wordt alleen getoond bij een betaalde vermelding.
Wat is de standaard sortering voor de bedrijvengids, waarin de bedrijven getoond worden?
Gold member bovenaan, daaronder Silver member en daaronder de gratis vermeldingen.
Kan mijn bedrijf opvallender op uw site vermeld staan, ongeacht welk type abonnementsvorm van toepassing is?
Ja, dat kan. Indien er over uw bedrijf veel ervaringen gedeeld/geschreven zijn en deze ervaringen resulteren in een hoog gemiddeld cijfer, komt uw bedrijf hoger in de standaard sortering te staan. In de standaard sortering geldt nog steeds, Gold vermelding bovenaan, Silver daaronder en gratis daaronder.
In de sortering op ervaring heeft de abonnementsvorm geen invloed, en worden de bedrijven vermeldt op volgorde van het gemiddelde beoordelingscijfer en het aantal beoordelingen. Het bedrijf met de hoogste waardering (en de meeste beoordelingen) staat bovenaan indien er gekozen is voor “sorteer op ervaring”.
Wat zijn die groene sterren die bij mijn bedrijfsvermelding staan?
Indien er over uw bedrijf een ervaring is gedeeld, worden er per vraag een aantal sterren toegekend. Het aantal sterren staat voor de gemiddelde waardering welke uw klanten via onze website aan uw bedrijf hebben gegeven. Het maximum aantal sterren is 5, wat gelijk staat aan het hoogste ´rapportcijfer´: een 10. Door met de muiscursor over de sterren te bewegen en op de sterren te klikken kan men een aantal sterren geven. Het aantal sterren geeft onze website bezoekers in één blik een algemeen beoordelingsbeeld per vraagonderdeel.
Er staat een negatieve ervaring bij mijn bedrijf, willen jullie deze verwijderen?
Voor het schrijven van ervaringen hebben wij ervaringregels opgesteld. Alles over ervaringen en ervaringregels kunt u op deze pagina nalezen.
CONSUMENTEN
Wat is een ervaring?
Een gedeelde ervaring bestaat uit 23 vragen die u met 1-5 sterren kunt beoordelen of aan kunt geven dat deze vraag niet van toepassing is. Het maximum aantal sterren is 5, wat gelijk staat aan het hoogste ´rapportcijfer´: een 10. Door met de muiscursor over de sterren te bewegen en op de sterren te klikken kan men een aantal sterren geven. Het aantal sterren geeft onze website bezoekers in één blik een algemeen oordeel.
Tevens kunt u 3 delen vrije tekst ingeven, werkomschrijving, positieve ervaring en negatieve ervaring. Deze vrije tekst is niet verplicht om in te vullen. Voor een overzicht van de vragen klikt u hier.
Waarom is mijn gedeelde ervaring niet geplaatst?
Een mening wordt niet geplaatst als deze niet aan onze ervaring regels voldoet. U ontvangt hiervan een bericht per email. Mocht u het niet eens zijn met onze beslissing, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
Waarom zie ik mijn gedeelde ervaring niet direct verschijnen op de website?
Gedeelde ervaringen zijn nooit direct zichtbaar op de website. Ervaringen worden eerst gecontroleerd door onze redactie. U ontvangt een email of uw ervaring aan de voorwaarden voldoet en deze wordt geplaatst. Na goedkeuring door de redactie wordt uw ervaring geplaatst op de website en tellen de gegeven cijfers/sterren mee voor de beoordeling van het desbetreffende bedrijf.
Om welke redenen wordt een gedeelde ervaring goed- of afgekeurd?
Deze voorwaarden kunt u lezen op de pagina “ervaring regels”
Kunt u zelf uw ervaring verwijderen of door ons laten verwijderen?
Zelf uw gedeelde ervaring verwijderen lukt niet, u kunt wel contact op nemen met onze redactie via het contactformulier met het verzoek uw gedeelde ervaring te verwijderen, met hierbij de reden voor de verwijdering.
Jouw advertentie op deze website?
Neem contact op en vraag naar de mogelijkheden.