Bezoekers kunnen zich op bouwmetervaring.nl aanmelden om een ervaring cq recensie te schrijven over deze bedrijven. Deze bezoekers kunnen hun ervaring delen door het invullen van een vragenlijst en een stukje vrije tekst. Dit kan een hele positieve ervaring zijn, maar mag natuurlijk ook een negatieve ervaring zijn. Wel vinden we het belangrijk dat ervaringen correct zijn en dat bij het plaatsen van ervaringen de normale regels van fatsoen in acht worden genomen.
De meningen zijn niet direct zichtbaar op de site, daar deze eerst moeten worden goedgekeurd door de redactie van bouwmetervaring.nl voordat ze worden gepubliceerd.
De geschreven ervaringen moeten voldoen aan een aantal voorwaarden voordat deze worden gepubliceerd.
- Geschreven ervaringen moeten gebaseerd zijn op feiten.
- Ervaringen moeten geschreven zijn door een rechtstreekse klant van het beoordeelde bedrijf.
- De ervaringen moeten geschreven worden in correct en algemeen beschaafd Nederlands.
- Er mag geen gebruik gemaakt worden van shockerende of beledigende teksten of ander grof taalgebruik.
- Ervaringen mogen geen beledigende, discriminerende, haatzaaiende, bedreigende of aanstootgevende inhoud hebben.
- Gedeelde ervaringen mogen geen smaad en/of laster bevatten.
- Er mag geen overvloedig gebruikt worden gemaakt van hoofdletters, uitroeptekens en of andere tekens.
- Er mag geen ander bedrijf vermeld worden in de gedeelde ervaring.
- Er mogen geen andere websites vermeld worden in de gedeelde ervaring.
- Ervaringen mogen geen inbreuk maken op de (intellectuele of privacy) rechten van anderen.
- Ervaringen mogen geen persoonsgegevens (zoals namen en e-mailadressen) of andere privacygevoelige gegevens van derden bevatten, zoals bijvoorbeeld van medewerkers van het bedrijf waar de ervaring betrekking op heeft.
- Er is een minimaal aantal sterren van toepassing per gedeelde ervaring.
Het kan niet zo zijn dat er voor alle beoordeelde punten bijvoorbeeld 1 ster gegeven wordt.
- Indien er sprake is van een conflict tussen u en het bedrijf verzoeken wij u dit niet uit te vechten op bouwmetervaring.nl. Neem daarvoor eerst contact op met het bedrijf zelf en geef het bedrijf de kans om voor een nette oplossing te zorgen. Indien er sprake lijkt of is van een conflict behoudt bouwmetervaring zich het recht voor de gedeelde ervaring (alsnog) te verwijderen .
Indien uw gedeelde ervaring niet voldoet aan onze huisregels, maar per abuis toch is geplaatst, dan hebben we te allen tijde het recht om de gedeelde ervaring alsnog te verwijderen. Als we een klacht krijgen over een gedeelde ervaring, dan zullen we als dat nodig lijkt voor verwijdering , indien mogelijk, eerst contact met u opnemen, zodat u uw zienswijze over de klacht kunt geven.Ook kunnen wij in uitzonderlijke omstandigheden juridisch gedwongen zijn uw IP-adres en/of e-mailadres of andere persoonlijke informatie te verstrekken aan Justitie of aan een klager. In deze situatie zullen wij - tenzij dat niet haalbaar is - u daarover vooraf informeren.
Klachten over gedeelde ervaringenEen ieder kan een klacht indienen over een gedeelde ervaring op de website die niet voldoet aan de ervaringsregels of die om een andere reden onrechtmatig of in strijd met de wet is. Dit kan door ons een e-mail te sturen op het e-mailadres
[email protected]. Indien wij van oordeel zijn dat de klacht gerechtvaardigd is, dan zullen we de ervaring verwijderen.
Wij willen graag tot een goed en eerlijk oordeel komen over klachten. Daarom vragen wij bij klachten altijd eerst de zienswijze van degene die de ervaring op de website geplaatst heeft, voor wij overgaan tot verwijdering. Alleen in uitzonderingsgevallen zullen wij gedeelde ervaringen direct verwijderen.
Om ervoor te zorgen dat wij klachten snel en goed in behandeling kunnen nemen, stellen wij een aantal eisen aan klachten die worden ingediend.
Wij verzoeken u vriendelijk de volgende punten in acht te nemen:
- Gebruik als onderwerp van de e-mail: ”Verzoek verwijderen ervaring”
- Stuur de link (URL) mee van de pagina waar de ervaring staat.
- Vermeld om welke ervaring het gaat. Noem daarbij in ieder geval de naam van het bedrijf waar de ervaring over is gedeeld, datum van de recensie en de naam van de schrijver van de ervaring.
- Motiveer waarom de recensie volgens u niet voldoet aan de regels en verwijderd dient te worden. Wij nemen deze motivering mee in ons besluit om een ervaring wel of niet te verwijderen, het is dus belangrijk dat u duidelijk beschrijft waarom de recensie volgens u in strijd met onze huisregels is.
- Vermeld in de e-mail uw naam, eventuele bedrijfsgegevens en telefoonnummer, zodat wij contact met u op kunnen nemen indien wij nog vragen hebben over uw klacht.
Indien voor ons niet duidelijk is op welke recensie de klacht betrekking heeft, de klacht niet gemotiveerd is of voor ons niet duidelijk is wie de afzender van de klacht is, dan is het voor ons niet mogelijk om de klacht in behandeling te nemen. U krijgt zo spoedig mogelijk, nadat wij de klacht ontvangen hebben per e-mail een reactie van ons.
Door het delen van een “ervaring” kunt u kans maken op diverse mooie cadeaus, bijvoorbeeld
- De nieuwe iPad, met Wifi 16GB
- Hot stones massage
- Diner voor 2 personen
- Messenblok
- Porterhouse knifes, de steakmessen die ook worden gebruikt in de restaurants
in de USA.
- Professioneel sommeliermes
en nog veel meer leuke cadeaus